Háromnapos kitelepülés Balatonfenyvesen

2017 június 23-25. közt Balatonfenyvesen tartottunk kitelepülést. Az idő remek volt és rádiózni is tudtunk. Sok élménnyel gazdagodtunk.

Balatonfenyves

Mikoleczki György HA4WQ
Bortnyák Roland
Joubert Attila HA5JA

2017.06.22-én, csütörtökön érkeztünk Balatonfenyvesre a Küllős családtól bérelt nyaralóba. Miután mindannyian megérkeztünk, gyors vásárlással beszereztük az elemózsiát az éhes csapatnak. Az ebéd krumplipaprikás-szerű volt. Ezt követően kipakoltuk a rádiós felszerelést, az antennákat. A felállított peca-vertikális balun-ja sajnos hibásnak bizonyult. Így HA5SEA Flórián 50MHz-es Triple leg antennájával próbáltunk szerencsét. Sikerült néhány QSO. Délután kellemes fürdőzésen vettünk részt a nyaraló saját strandján. Mivel az idő végig remek volt, amikor tehettünk, minden nap megmártóztunk a Balatonban.

23-án reggeli után elmentünk vásárolni ebédnek és másnap reggelinek valókat. Egy építőanyag kereskedésben vettünk két eres MTK-kábelt hogy abból készüljön az inverted V, mivel a Klub FD4 antennája sajnos véletlenül otthon maradt. Visszaérve a bázisra, azonnal nekiláttak a lányok a főzésnek, a fiúk pedig az antenna elkészítésének. Egy órán belül már használható is volt tuner-rel, majdnem minden sávon. Sok összeköttetés készült. Délután HA5OKE és felesége Éva sajnos búcsút vettek tőlünk, mert haza kellett menniük. Helyettük viszont megérkezett HA4WQ Gyuri és párja Anna. Ők, valamint HA5JA Attila és kedvese Etelka sátorban aludtak. Gábor pedig a nyaralóban uralkodó tikkasztó hőség miatt az autójában. :-)

24-én reggeli után elmentünk a közeli Imre majorba, hogy Gyuriéknak segítsünk egy fontos Geocaching pontot felkutatni. A sikeres vadászat után üdítőt ittunk a helyi focibarát műintézményben (köszönet ezért Gyuriéknak), és vissza indultunk a bázisunkra. Délután rádiózás, fürdőzés volt. Sajnos nem tudtunk látogatást tenni a siófoki rádióamatőr klubnál, mivel sosem vették fel a telefont. :-(

Délután négyre a Barkó család nyaralójába voltunk hivatalosak. Meglepetésünkkre HA5ARX András és kedvese Ilonka, valamint Matzon Jenőné Erzsó is ott fogadtak minket. Imre a vacsora előtt levitt minket a borospincébe, ahol próbára tette bátorságunkat. Többet erről itt nem írok le.

A remek vacsora Slambuc volt. A vidám étkezés utáni beszélgetést követően a csapat nagyobbik része levonult Törekiből fürdeni az esti Balatonba. A kellemes fürdést után aztán vissza tértünk bázisunkra és hirtelen nyugovóra tértünk. :-)

25-én reggel egy kis eső ijesztett ránk, de szerencsére aztán a sátrak még délelőtt megszáradtak. Ebéd után mindent elpakoltunk és haza indultunk. A közelgő heves vihar miatt sajnos meghiúsult a vitorláshajós rádiózásunk HA5UZ Gáborral, így valóban hazamentünk.

Úgy gondolom, mindannyiunknak sikerült élvezetes három napot eltölteni a MOM Rádióklub szervezésében. A szállást a Klub fizette és az élelmiszert, valamint az utiköltséget mindenki önerőből állta.

We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.